Deze vacature is vervuld. Je kunt solliciteren, dan zoeken wij een soortgelijke vacature voor jou.

Accountancy Salarisadministrateur Acckantoor | Fiscaal | 2.500 - 3.500

  • Capelle aan den IJssel
  • 2500 - € 3500
(doc, docx of pdf)
Motivatie kan later!
We gaan meteen aan de slag
Alleen vaste banen
97% tevreden kandidaten

Kiyoh

89 beoordelingen klantbeoordelingen
Google maps

Jouw vaste baan

Accountancy Salarisadministrateur Acckantoor | Fiscaal | 2.500 - 3.500

  • Capelle aan den IJssel
  • 2500 - € 3500
  • MBO
  • Fulltime
  • Parttime
  • 32 tot 40 uur

Meer vacaturedetails

  • Nederlands
  • Vaste baan
  • Medior
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding

Bij welk bedrijf je gaat werken

  • Wij zijn administratief en geven financieel advies.
  • Ben jij een salarisadministrateur?
  • Heb jij werkervaring in de administratie?

Vaste Baan: Accountancy Salarisadministrateur Acckantoor | PDL | 2.500 - 3.500 | Salarisadministrateur

Wij zijn een accountantskantoor, waar kwaliteit voorop staat. Naast de accountancy zijn wij in nog veel meer vakgebieden thuis, namelijk administratief en ook advies in allerlei financiële gebieden.

We werken in een gezellige, informele werksfeer waar altijd gezorgd wordt voor goede begeleiding van elkaar. Ook vinden wij het belangrijk om jezelf te kunnen en blijven ontwikkelen. 

Welke taken horen bij een Accountancy Salarisadministrateur Acckantoor

Voor de vacature als Salarisadministrateur Acckantoor Capelle aan den IJssel PDL ga je het volgende doen: 

Als loonadministrateur ben je o.a. verantwoordelijk voor het verwerken van de loonadministratie en het verzorgen van fiscale aangiften. Daarnaast krijg je van ons alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. 

Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde Salarisadministrateur Acckantoor, die past in deze rol.

Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen. 


WR.nl voor meer vacatures: Salarisadministrateur salarisadministrateur, salarisadministratie, loonadministratie, payrol, payroll. 

Dit ben jij

  • MBO+ denkniveau, bij voorkeur afgeronde opleiding op het gebied van (salaris)administratie;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt;
  • Collegialiteit en flexibiliteit;
  • Goede contactuele vaardigheden;
  • Cliëntgerichte instelling;
  • Je woont in de omgeving van Capelle aan den IJssel, Rotterdam, Schiedam, Dordrecht en Ridderkerk

Wat maakt werken bij deze werkgever zo leuk?

We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.

De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.

WR begeleidt jou naar een nieuwe werkgever. Dit kan wel eens een aantrekkelijke baan zijn voor jou.

WR schat de brutosalarisrange globaal in op Euro 2.500 tot Euro 3.500 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen. Bij deze vacature is het mogelijk ook parttime te werken.

WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris. 

 

Solliciteer binnen enkele muisklikken

Solliciteer nu direct met de button solliciteren.

Je krijgt dan direct antwoord en je sollicitatie wordt direct opgepakt door de recruiter voor deze werkgever.

WR voor een Vaste Baan werkt snel en goed. Stuur direct je CV mee, dat werkt het snelst.

We vinden direct jouw nieuwe vaste baan en helpen je bij het sollicitatieproces.

1

Jij solliciteert

Je krijgt meteen bericht.

2

Wij matchen en stellen je voor

Je krijgt meteen bericht.

3

Wij regelen de sollicitatiegesprekken

Je krijgt meteen bericht.

4

Je krijgt een contractvoorstel

Wij treden op als bemiddelaar.

5

Gefeliciteerd met je nieuwe baan of opdracht!

Wij geven tips voor je eerste werkdag.

6

Geen match? Geen nood!

Wij stellen alternatieve vacatures voor.