Deze vacature is vervuld. Je kunt solliciteren, dan zoeken wij een soortgelijke vacature voor jou.

ICT Systeembeheer Helpdesk 3 | Iot | 2.300 - 3.200

  • Purmerend
  • 2300 - € 3200
(doc, docx of pdf)
Motivatie kan later!
We gaan meteen aan de slag
Alleen vaste banen
97% tevreden kandidaten

Kiyoh

89 beoordelingen klantbeoordelingen
Google maps

Jouw vaste baan

ICT Systeembeheer Helpdesk 3 | Iot | 2.300 - 3.200

  • Purmerend
  • 2300 - € 3200
  • Fulltime
  • Parttime
  • 32 tot 40 uur

Meer vacaturedetails

  • Nederlands
  • Vaste baan
  • Medior

Wie wordt jouw werkgever?

Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van monitoring systemen, data recorders en hoogwaardige sensortechnologie die in een veelvoud van applicaties worden ingezet.

Wij zijn een veelzijdige organisatie. Je werkt voor onze eigen IT organisatie. We werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Je komt te werken in een klein team waar de focus ligt op een fijne en vertrouwde samenwerking. 

Wat ga je precies doen?

ICT Systeembeheer Helpdesk | Iot | 2.300 - 3.200 | Support Medewerker

Voor de vacature als ICT Systeembeheer Helpdesk Purmerend Iot ga je het volgende doen: 

Doel van deze functie is mede uitvoering te geven aan installatie, service, support en productontwikkelings activiteiten binnen de technische support afdeling. Daarnaast ondersteun je het management in het helder houden, en het creëren van, een duidelijke toekomstvisie op het gebied van productontwikkeling.

Verantwoordelijkheden:
In deze functie hou je je voornamelijk bezig met de technische (ICT) dienstverlening rondom onze producten. Wij bevinden ons in een snel veranderende markt waarin Internet of Things (IoT) ook een snelle vlucht neemt. Je zorgt er met name voor dat klanten tevreden zijn en tevreden blijven. Je ondersteund klanten bij vragen, doet installatie- en supportwerkzaamheden op locatie, voert aftersales bezoeken uit bij strategische klanten en houdt je bezig met het technisch beoordelen van onze bestaande en nieuw te selecteren producten.

Bevoegdheden:
Je onderhoud contact met klanten en leveranciers en analyseert en lost problemen zelfstandig op. Je stelt systemen in bedrijf en geeft gebruikers instructies. Je evalueert je werkzaamheden met de klant om tot een goed inzicht over de tevredenheid van de klant te komen. Je doet onderzoek naar nieuwe producten en diensten en voert hierop testen uit en adviseert het management in de juiste productkeuzes.

Resultaatgebieden:
Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van problemen bij klanten, het inbedrijfstellen van oplossingen bij klanten, de (technische) klanttevredenheid, producttesten en ontwikkeling van het productportfolio. Je houdt marktontwikkelingen goed in de gaten en weet mede sturing te geven aan de ambitieuze ontwikkeldoelstellingen van het bedrijf.

Taken:
Intern:

  • Analyseren en oplossen van problemen met apparatuur en software
  • Productontwikkeling soft- en hardware in samenwerking met leveranciers (portfolio management)
  • Onderhouden van contacten met klanten en leveranciers 
  • Ondersteunen en uitvoeren van kalibratie- en reparatiewerkzaamheden
  • Telefonisch en per email ondersteunen van klanten
  • Testen van nieuwe en gemodificeerde apparatuur
  • Adviseren van klanten
  • Het ondersteunen in salestrajecten (intern/extern)
  • Back up voor interne collega’s op afdeling service & support
  • Opstellen van verbeterplannen voor de afdeling support

Extern:

  • Inbedrijfstellen van apparatuur en software
  • Het uitvoeren van test-, kalibratie- en onderhoudswerkzaamheden
  • Geven van technisch support
  • Het verzorgen van temperatuurmappings bij klanten en het opstellen van een validatierapporten
  • Begeleiden en uitvoeren van systeem aanpassingen bij klanten
  • Het geven van gebruikerstrainingen en instructies over door ons geleverde hard- en software
  • Aftersales bezoeken bij strategische klanten

Neventaken:

  • Rapporteren en vastleggen van verrichte werkzaamheden
  • Opstellen van projectplanningen
  • Garanties claimen bij leveranciers

Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde ICT Systeembeheer Helpdesk, die past in deze rol. Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen. 

WR.nl voor meer vacatures: Support Medewerker "Support, Helpdesk, Customer Service, 1e lijns, 2e lijns, 3e lijns, Software Consultant". 

Wat er van jou verwacht wordt

Kennis en vaardigheden:
Je hebt een ICT opleiding op MBO of HBO niveau en hebt deze succesvol afgerond. Je hebt reeds ervaring met het oplossen van ICT achtige problemen (intern/extern) bij klanten en ook de wereld van sensoren is niet geheel onbekend voor je. Daarnaast ben je communicatief vaardig en in staat de klant een helder en duidelijk beeld te geven van producten, diensten, geconstateerde problemen en gerealiseerde oplossingen. Je beschikt over sterke computer en ICT-netwerkvaardigheden en daarnaast heb je kennis van technische problemen oplossen en ervaring in het testen van systemen. Als persoon ben je zelfstandig, analytisch sterk en heb je een goed probleemoplossend vermogen. Je bent communicatief vaardig in zowel de Nederlandse als de Engelse taal, zowel in mondeling taalgebruik als op schrift (veel communicatie in het Engels met leveranciers). Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs B.

Complexiteit:
Grote of complexe projecten vereisen een gestructureerde aanpak. Voor de standaard klussen en servicewerkzaamheden is vaak snelheid, technisch inzicht en flexibiliteit gewenst.

Zelfstandigheid:
De functie biedt een grote mate van zelfstandigheid en afwisseling; je kunt in grote lijnen je eigen planning en route bepalen. Om je kennis up to date te houden verwachten wij ook eigen initiatieven om dit op peil te houden.

Competenties: 

  • Analytisch vermogen – in staat zijn om een probleem, situatie of proces te ontleden en de herkomst en samenhang van de verschillende componenten te begrijpen.
  • Communicatie - je stemt je communicatie stijl af op de behoefte van de ander
  • Creativiteit - met oplossingen komen voor problemen die met de functie verband houden. Nieuwe werkwijzen bedenken ter vervanging van oude
  • Inzet (Prestatiemotivatie) - je gedrag getuigt van het stellen van hoge eisen aan eigen werk. Je laat zien niet tevreden te zijn met een gemiddelde prestatie
  • Klantgerichtheid - je onderzoekt wensen en behoeften van de klant en handelt hier ook naar
  • Kwaliteitsgericht - je stelt hoge eisen aan kwaliteit en streeft naar verbetering van product of prestaties
  • Leervermogen - nieuwe informatie en ideeën snel kunnen opnemen, analyseren en verwerken en deze effectief kunnen toepassen in de werksituatie.
  • Proactief – je onderzoekt waar dingen beter kunnen en geeft hier invulling aan
  • Snel schakelen - zich in een informatierijke omgeving kunnen concentreren op snel wisselende onderwerpen en gebeurtenissen en hierin effectief handelen.
  • Samenwerken – je zet je actief in voor een gezamenlijk resultaat en een gemeenschappelijk belang en benadert relaties om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen
  • Plannen en organiseren –je kan prioriteiten en subdoelen stellen om de grootste effectiviteit te behalen en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om de vooropgestelde doelen te realiseren
  • Resultaatgerichtheid – zich ondanks problemen, tegenslag, tegenwerking of afleiding blijven richten op het bereiken van het doel.
  • Verantwoordelijk - je hecht belang aan de taken en plichten binnen de eigen werkzaamheden, die van collega’s en van de organisatie
  • Zelfreflectie - je bent in staat zijn om jezelf een spiegel voor te houden en stil te staan bij hoe je werkt, welke keuzes je maakt en wat hierin verbeterd kan worden.
  • Zelfstandig - je pakt werkzaamheden op en voert deze uit zonder ondersteuning van een ander

Specifieke eisen:
Omdat je in een klein team werkt dien je je makkelijk aan te passen aan het team. Je toont een sociaal karakter en bent representatief. Daarnaast ben je communicatief vaardig en leergierig. Je woont in de omgeving van Purmerend, Amsterdam, Hoorn, Heerhugowaard en Alkmaar

Het aanbod van deze werkgever uit Purmerend

We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.
De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
WR begeleidt jou naar een nieuwe werkgever. Dit kan wel eens een aantrekkelijke baan zijn voor jou.
WR schat de brutosalarisrange globaal in op Euro 2.300 tot Euro 3.400 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris. 
 

Solliciteer direct!

Solliciteer nu direct met de button solliciteren.
Je krijgt dan direct antwoord en je sollicitatie wordt direct opgepakt door de recruiter voor deze werkgever.
WR werkt snel en goed. Stuur direct je CV mee, dat werkt het snelst.

We vinden direct jouw nieuwe vaste baan en helpen je bij het sollicitatieproces.

1

Jij solliciteert

Je krijgt meteen bericht.

2

Wij matchen en stellen je voor

Je krijgt meteen bericht.

3

Wij regelen de sollicitatiegesprekken

Je krijgt meteen bericht.

4

Je krijgt een contractvoorstel

Wij treden op als bemiddelaar.

5

Gefeliciteerd met je nieuwe baan of opdracht!

Wij geven tips voor je eerste werkdag.

6

Geen match? Geen nood!

Wij stellen alternatieve vacatures voor.