Service & Technisch Support MBO | Elektro | 2.400 - 3.200
- Apeldoorn
- € 2400 - € 3200
Jouw vaste baan
Service & Technisch Support MBO | Elektro | 2.400 - 3.200
- Apeldoorn
- € 2400 - € 3200
- Fulltime
- Parttime
- 32 tot 40 uur
Meer vacaturedetails
- Nederlands
- Vaste baan
- Medior
Bij welk bedrijf je gaat werken
- Wij leveren systemen en software?
- Ben jij een Service & Technische Support?
- Heb je ervaring met SAP?
Vaste baan: Service & Technisch Support MBO | Topdesk | 2.400 - 3.200 | Service & Technisch Support
De producten portefeuille van ons bedrijf bestaat hoofdzakelijk uit: Volledig hybride Voice Loggers; Toegangscontrole en Security Management systemen; Mobiele data en GPS Oriëntatie systemen; Cliënt specifieke software; Wij onderscheiden ons van andere leveranciers doordat het gehele portfolio bestaat uit “eigen” producten. Zowel de productie als soft- en hardware ontwikkeling wordt geheel in eigen beheer gerealiseerdJe gaat werken in een jong team en er is een goede en informele werksfeer. Het werk is leuk en afwisselend en veel van de medewerkers vergeten dat ze aan het werk zijn. We willen continu blijven groeien en ontwikkelen en geven de medewerkers dan ook ruimte om te leren. Wij werken voor grote klanten. We doen omvangrijke projecten die we bij ons op kantoor realiseren (geen detachering). Wij werken met state-of-the-art technologie en lopen daarin voorop. Wil jij de diepte in en veel leren, dan is deze baan geknipt voor jou.
Welke taken horen bij een Service & Technisch Support MBO
Voor de vacature als Service & Technisch Support Apeldoorn Topdesk ga je het volgende doen:
- Gereed maken van technische producten voor uitlevering (laden firmware, software, etc) incl invoer in SAP Ondersteuning bij technische implementaties on-site.
- Opnemen en afhandelen van servicecalls.
- Remote ondersteuning installateurs.
Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde
Service & Technisch Support,
die past in deze rol.
Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen.
WR.nl voor meer vacatures: Service & Technisch Support
"Support, Helpdesk, Customer Service, 1e lijns, 2e lijns, 3e lijns, Software Consultant".
Dit ben jij
- Minimaal MBO niveau richting Techniek.
- Kennis van minimaal Word / Excel.
- Kennis van SAP en Topdesk is een pré.
- Bereidheid tot deelname aan servicepool (tweede / derdelijns ondersteuning op basis van 24 x 7).
- Talen: Nederland / Engels.
- Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Wat maakt werken bij deze werkgever zo leuk?
We zoeken iemand voor de lange termijn.
We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze
medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide
studiemogelijkheden.
De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel
jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
WR begeleidt jou naar een nieuwe werkgever. Dit kan wel eens een aantrekkelijke baan zijn voor jou.
WR schat de brutosalarisrange globaal in op Euro 2.400 tot Euro 3.200
per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede
secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris.
Solliciteer binnen enkele muisklikken
We nodigen je uit te solliciteren. Wij zijn in Apeldoorn gevestigd. Kom jij uit Wezep, Aalten, Putten, Zaltbommel of Groenlo dan woon je dichtbij. Ede, Oosterhout, Beesd en Geldermalsen passen ook goed. En dat geldt ook voor de woonplaatsen Wolfheze, Nijkerk of Tiel de afstand is dan ook prima. Vorden, Duiven, Culemborg en Harderwijk liggen ook gunstig als het gaat om de reisafstand.
Solliciteer nu direct met de button solliciteren.
Je krijgt dan direct antwoord en je sollicitatie wordt direct opgepakt door de recruiter voor deze werkgever.
WR werkt snel en goed. Stuur direct je CV mee, dat werkt het snelst.
We vinden direct jouw nieuwe vaste baan en helpen je bij het sollicitatieproces.