Inloggen

Systeem Support Servicedesk | MBO+ | 2.300 - 3.300

Organisatie

Wij zijn sterk op gebied van IT Infrastructuren. Wij beheren het complete netwerk voor klanten en zijn gespecialiseerd in Cloud omgevingen. Wij bieden ICT oplossingen op maat.
Wij werken voor MKB klanten. We hebben veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij ons goed! De samenwerking tussen klant en collega is een van de cruciale en succesbepalende factoren in onze dienstverlening.

Functie

Systeem Support Servicedesk | MBO+ | 2.300 – 3.300 | Servicedesk Medewerker

Voor de vacature als Systeem Support Servicedesk Riethoven MBO+ ga je het volgende doen:
Verantwoordelijkheden (output gericht):

  • Het reageren op incidenten (vragen/klachten/storingen) vanuit de klant. Kent de behoeften en belangen van de klant, anticipeert hierop en neemt deze als uitgangspunt voor actie.
  • Beheren configuratie-items.
  • Oplossen 2de lijn incidenten.
  • Beheren autorisaties.
  • Bijdrage aan een acceptabele technische beschikbaarheid van de systemen met een goede performance waarbij eindgebruikers nagenoeg geen verstoringen ervaren.
  • Ondersteunen bij het tijdig en correct beschikbaar houden van applicaties en het netwerk.

Taken (activiteiten):

  • Interne klanten, leveranciers en collega’s te woord staan.
  • Aanspreekpunt voor tweedelijns calls die binnenkomen via telefoon, e-mail, klantportal of via een (buitendienst)collega en het melden van storingen en problemen met applicaties en de technische infrastructuur.
  • Het, van aanname tot afronding, goed omschrijven en documenteren van het incident.
  • Gedurende het hele traject de klant op de hoogte houden van vorderingen en eindresultaat.
  • Antwoord geven op vragen of oplossen van storingen en problemen. Zo nodig worden deze zaken aan specialisten doorgegeven (de 3e-lijn).
  • Verrichten van werkzaamheden conform service management processen (bediening apparatuur/klein onderhoud e.d.).
  • Oplossen van hardware storingen, onderhoud van apparatuur.
  • Bij hardwarestoringen contact opnemen met de leverancier.
  • Analyseren van afwijkingen en voorstellen doen ter voorkoming van storingen.
  • Installeren van nieuwe releases van applicaties.
  • Installatie en oplevering van de front-office applicaties en systemen.
  • Bewaken en/of aanpassen van systeemdocumentatie na wijzigingen en/of nieuwe versies van het systeem.

Doen van verbetervoorstellen. Houden aan het kwaliteits- en informatiebeveiligingsbeleid.

Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde Systeem Support Servicedesk, die past in deze rol.
Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen.

WR.nl voor meer vacatures: Servicedesk Medewerker “Support, Helpdesk, Customer Service, 1e lijns, 2e lijns, 3e lijns, Software Consultant”.

Functie eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar vergelijkbare ervaring.

Kennis van:

  • Microsoft Office, Windows applicaties, Internet Explorer.
  • Relevante andere systemen en applicaties.
  • Algemene kennis van Netwerken, Active Directory, VMware en Microsoft Microsoft certificaten zijn een pré: MCSA / MCSE. Kennis van Microsoft Exchange Server.
  • Kennis van Office 365 is een pré. Kennis van Veeam is een pré.
  • ITIL kennis ten behoeve van registratie/beheer incidenten.

Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt.
Je kunt goed samenwerken en je bent communicatief vaardig. Je bent verantwoordelijk, klantvriendelijk, nauwkeurig en probleemoplossend. Je bent in staat om prioriteiten te stellen.
Je woont in de omgeving van Riethoven, Valkenswaard, Eindhoven, Best en Weert.

Aanbod

We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.
De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
WR begeleidt jou naar een nieuwe werkgever. Dit kan wel eens een aantrekkelijke baan zijn voor jou.
WR schat de brutosalarisrange globaal in op Euro 2.300 tot Euro 3.300 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris.
Betreft vaste baan / WR doet Werving en Selectie / GEEN detachering.

Inlichtingen

Vacatures die online staan van WR zijn actueel.
Vacatures die vervuld zijn worden per direct verwijderd.
Als je meer informatie wil solliciteer dan direct bij WR. Wij zullen je snel nader informeren.

Sollicitatie

Solliciteer nu direct met de button solliciteren.
Je krijgt dan direct antwoord en je sollicitatie wordt direct opgepakt door de recruiter voor deze werkgever.
WR werkt snel en goed. Stuur direct je CV mee, dat werkt het snelst.

Solliciteren
* Binnen 24 uur komen we bij je terug.

Meer vacatures in
Support Engineer ICT 3e lijns

Meer vacatures in de stad
Riethoven

Vind je vaste baan

Al 28 jaar is WR het Werving en Selectie bureau voor vaste banen.