Inloggen

Technisch Service Coordinator | Grootkeukens | 2.600 - 3.200

Organisatie

Wij zijn specialist in het leveren en onderhouden van vaatwassysteem voor grootkeukens.
Bij ons merk je snel een persoonlijke, betrokken benadering. We wisselen veel kennis uit en stemmen onze oplossingen intern af, zodat er iedereen van kan leren.

Functie

Technisch Service Coordinator | Grootkeukens | 2.600 – 3.200 | Service Coordinator
Voor de vacature als Technisch Service Coordinator Soest Grootkeukens ga je het volgende doen:


De service coordinator is de schakel die ervoor zorgt dat het serviceproces vloeiend verloopt. Je werkt nauw samen met de servicedesk en onze service- en installatiemonteurs. In deze zelfstandige en dynamische functie ben je verantwoordelijk voor het aannemen, organiseren, plannen en opvolgen van servicemeldingen. Jij zorgt ervoor dat de servicemonteurs op het juiste moment en op de juiste plek installatie, onderhoud- en reparatiewerkzaamheden verrichten. Met jouw klantvriendelijke aanpak heb je contact met klanten over de tijdsplanning en over het serviceadvies van onze afwasinstallaties. Door jouw daadkracht en prettige manier van samenwerken zorg jij ervoor dat de monteurs er alles aan doen om de klanten te helpen. Verantwoordelijkheden

  • Het aannemen van de binnengekomen servicemeldingen en deze verwerken in het systeem.
  • Het controleren van de servicemeldingen en het op de hoogte houden van zowel de klanten als de collega’s van de voortgang.
  • De contractuele periodieke onderhoudswerkzaamheden worden tijdig door jou gepland en voorbereid.
  • Frequent voorkomende storingen vallen je op en je adviseert klanten service technisch.
  • Je denkt analytisch mee om de serviceorganisatie verder te optimaliseren.

Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde Technisch Service Coordinator, die past in deze rol.
Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen.

WR.nl voor meer vacatures: Service Coordinator

“Manager Service, Manager Support, Manager Customer Support, Manager Customer Service”.

Functie eisen

  • Minimaal 2 jaar werkervaring.
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt.
  • Affiniteit met techniek.
  • Een betrokken doorzetter.
  • Je woont in de omgeving van Soest, Amersfoort, Utrecht, Hilversum en Almere.

Aanbod

We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.
De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
WR begeleidt jou naar een nieuwe werkgever. Dit kan wel eens een aantrekkelijke baan zijn voor jou.
WR schat de brutosalarisrange globaal in op Euro 2.600 tot Euro 3.200 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris.
Betreft vaste baan / WR doet Werving en Selectie / GEEN detachering.

Inlichtingen

Vacatures die online staan van WR zijn actueel.
Vacatures die vervuld zijn worden per direct verwijderd.
Als je meer informatie wil solliciteer dan direct bij WR. Wij zullen je snel nader informeren.

Sollicitatie

Solliciteer nu direct met de button solliciteren.
Je krijgt dan direct antwoord en je sollicitatie wordt direct opgepakt door de recruiter voor deze werkgever.
WR werkt snel en goed. Stuur direct je CV mee, dat werkt het snelst.

Solliciteren
* Binnen 24 uur komen we bij je terug.

Meer vacatures in
Manager Ser!vices

Meer vacatures in de stad
Soest

Vind je vaste baan

Al 28 jaar is WR het Werving en Selectie bureau voor vaste banen.