Inloggen

Helpdeskconsultant Software | MBO | 2.000 - 3.100

Organisatie

Wij bieden eenvoudige administratieve oplossingen voor elk soort onderneming: van boekhouding tot ERP, zowel offline als online. Onze software is modulair van opzet, waardoor u zelf naar wens uw administratieve pakket samenstelt. Onze modules zijn verrassend compleet en all-in, dus geen onvoorziene kosten achteraf!
Bij ons werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Wij staan open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang en van een vaste werkkring waar je jaren werkt aan dezelfde krachtige software, dan zit je bij ons helemaal goed.

Functie

Helpdeskmedewerker Software | MBO | 2.000 – 3.100 | Helpdeskmedewerker Software

Voor de vacature als Helpdeskmedewerker Software Den Haag MBO ga je het volgende doen:

  • Samen met de afdeling ben je medeverantwoordelijk voor het in gang zetten van de doelstellingen van de afdeling binnen de daarvoor gestelde tijdslijnen. Er voor zorgdragen dat dit adequaat verder vertaald, gecommuniceerd en nagekomen wordt naar en door alle belanghebbenden.
  • Samen met de afdeling ben je medeverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken (o.a. telefonische ondersteuning bieden aan klanten m.b.t. vragen en wensen over de programmatuur van ons bedrijf, beantwoorden van e-mail, uitreiken van sleutels, diverse servicecalls, het onderhouden en optimaliseren van helpdeskprocedures en documentatie, het testen van updates en reparatie van klantenbestanden).
  • Op individueel en groepsniveau ben je mede verantwoordelijk voor het op een professionele en klantgerichte wijze (proactief) benaderen van potentiële en bestaande relaties bij het signaleren van knelpunten, maar ook inspelen op commerciële signalen, via de beschikbaar gestelde middelen en het uitvoeren van de daaruit voortvloeiende acties.
  • Meehelpen bij commerciële aangelegenheden zoals het bezoeken van klanten, beurzen, klantendagen Onder supervisie van afdelingshoofd Klantenservice/Kwaliteit, ben je mede verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van de afdeling Helpdesk. De focus ligt op het realiseren van de meest optimale en efficiënte afhandeling bij het bieden van ondersteuning aan potentiële en bestaande relaties, via de beschikbaar gestelde middelen. Dit met als doel relaties te onderhouden, behouden en uit te breiden door kwaliteit te leveren om zodoende de omzet te doen stijgen, kosten te laten dalen en de klanttevredenheid te verhogen. Dit alles volgens de bij ons geldende gedragscodes, wettelijke- en kwaliteitsnormen.

Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gemotiveerde Helpdeskmedewerker Software, die past in deze rol.
Reageer direct op deze advertentie en wij kunnen direct kijken of we een kennismakingsgesprek kunnen regelen.

WR.nl voor meer vacatures: Helpdeskmedewerker Software helpdesk, helpdeskmedewerkers,helpdesk medewerkster,medewerker helpdesk,helpdesk,medewerker helpdesk it,helpdesk medewerkers,medewerkers helpdesk,helpdeskmedewerker,servicedesk medewerker,helpdesk-medewerker,senior medewerker helpdesk,helpdeskmedewerker automatisering,helpdesk medewerker,helpdesk medewerker en operator,helpdeskcoordinator,helpdesk employee,helpdesk analyst,medewerker it helpdesk,medewerker ict helpdesk,helpdesk operator,it helpdesk technician,service desk employee,support,reclameontwerper,leerling-opticien,opticiËn,opticien,opticiens/vestigingsmanager,opticiens,(assistent) opticiens,leerling opticien,leerling opticiens,(leerling) opticiens,contactlenzenspecialist,contactlensspecialist,contactlensspecialisten,orderbegeleider,ordermedewerker,order administrator benelux,orderverzamelaar,orderpicker,orderpikker,orderverzamelaars,orderpickers,medewerker order-entry,orderpikkers,ordermanager,orderverwerker,order pickers.

Functie eisen

  • MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal twee tot drie jaar werkervaring met ondersteuning boekhoudkundige software.
  • Affiniteit met administraties en automatisering.
  • Communicatieve en stressbestendige vaardigheden.
  • Kennis van Windows en Netwerkomgevingen.
  • Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt.
  • Klantgerichtheid
  • Integriteit
  • Probleemoplossend vermogen
  • Expertise
  • Organisatiebewust samenwerken.
  • Je woont in de omgeving van Den Haag, Zoetermeer, Leiden, Delft en Rotterdam.

Aanbod

We zoeken iemand voor de lange termijn. We hebben een goede sfeer op kantoor. Wij investeren in onze medewerkers. Je wordt bij ons goed ingewerkt en wij bieden uitgebreide studiemogelijkheden.
De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen een rol.
WR begeleidt jou naar een nieuwe werkgever. Dit kan wel eens een aantrekkelijke baan zijn voor jou.
WR schat de brutosalarisrange globaal in op Euro 2.000 tot Euro 3.100 per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek. Daarnaast zijn er goede secundaire regelingen.
WR streeft naar een goede match, waarbij je, als het even kan, ook een stap voorwaarts kunt maken in je salaris.
Betreft vaste baan / WR doet Werving en Selectie / GEEN detachering.

Inlichtingen

Vacatures die online staan van WR zijn actueel.
Vacatures die vervuld zijn worden per direct verwijderd.
Als je meer informatie wil solliciteer dan direct bij WR. Wij zullen je snel nader informeren.

Sollicitatie

Solliciteer nu direct met de button solliciteren.
Je krijgt dan direct antwoord en je sollicitatie wordt direct opgepakt door de recruiter voor deze werkgever.
WR werkt snel en goed. Stuur direct je CV mee, dat werkt het snelst.

Solliciteren
* Binnen 24 uur komen we bij je terug.

Meer vacatures in
Medewerker helpdesk

Meer vacatures in de stad
Den Haag

Vind je vaste baan

Al 28 jaar is WR het Werving en Selectie bureau voor vaste banen.